luusje.reismee.nl

Moers

OK! Een vakantie naar Griekenland, zoals ik eigenlijk wilde, zit er niet in. Dus............. een hele korte break naar Duitsland. 4 Dagen in van der Valk Hotel Moers. Dit is een geweldige uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes. CentrO, Dusseldorf, Keulen, allemaal in de buurt. We zijn allebei moe en hebben rust nodig, maar proberen in die paar dagen toch wat te ondernemen!

Ik heb er zin in, al is het maar een short break, maakt niet uit, we zijn samen en away from home!

Het van der Valk Hotel in Moers bleek een mooi, comfortabel hotel te zijn. Onze kamer lag helemaal achterin, via een lange gangenstelsel, wemoesten echt een paar keer zoeken voordat we eindelijk doorhadden waar we moesten zijn. Grappig!!!Het stadje Moers is wel leuk, maar de omgeving doet het `em! CentrO in Oberhausen is in één woord geweldig, meer dan 200 winkels, gratis parkeren, en een lange straat vol met restaurantjes. Echt de moeite waard.

We hebben ook een dagje dierentuin in Duisburg gedaan, was ook wel leuk, maar ik vind alle dierentuinen eigenlijk wel eender.

Boodschappen doen bij de Lidl is ook leuk, veel uitgebreider in Duitsland.

Ik kijk alweer uit naar ons volgend uitje!