luusje.reismee.nl

Davos, Zwitserland

Sabrina (mijn dochter) is opgenomen in Astmacentrum Davos. Zij blijft daar tot begin februari 2010.

19 december ga ik met haar dochter Zoey en wat vrienden (Hennie, Myrte en Amanda)ernaartoe. We gaan met de auto, dus dat wordt wel een beetje krap, maar je moet er wat voor over hebben, toch? We verblijven in Landhaus Laret, een typisch zwitsers onderkomen. Sabrina heeft al wat foto`s gemaakt van haar omgeving, en het ziet er allemaal heel erg mooi uit, ik verheug me er erg op! Niet in de laatste plaats omdat ik Sabrina heel erg mis!!!

We blijven 5 dagen, en rijden de dag voor kerstmis weer naar huis. Helaas moet Sabrina de feestdagen daar alleen vieren....

Reisverslag volgt!

Reacties

Reacties

Nachtzon Media

Beste Lucienne, tijdens mijn research voor een nieuw tv-programma kwam ik op jouw reisblog terecht. We zoeken mensen die rond februari terug naar Nederland komen en nu lees ik dat je dochter dan terugkomt uit Zwitserland? Mag ik je meer info mailen over ons programma? Zoja, mail mij: esther@nachtzonmedia.nl. Hartelijke groet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!